Branża farmaceutyczna: cyfryzacja procesów Purchase to Pay oraz Order 2 Cash

Firma z branży farmaceutyczno-biotechnologicznej, specjalizuje się w opracowywaniu i produkcji leków generycznych oraz innowacyjnych

Podstawowym celem projektu było dostarczenie narzędzia, które zintegrowane z dodatkowymi komponentami/aplikacjami, umożliwi realizację pełnego procesu Purchase to Pay oraz Order 2 Cash w organizacji. Procesy te obejmują szeroki zakres wewnętrznych procesów biznesowych klienta i procesów współpracy z podmiotami zewnętrznymi.

Platforma low-code

W oparciu o platformę low-code dostarczyliśmy wszystkie funkcjonalności typowe dla platformy zakupowej, w tym kluczowe funkcjonalność dla systemu realizującego obieg dokumentów finansowych, na wszystkich etapach procesu, włącznie z dekretacją dokumentów, ale bez ich księgowania. Księgowanie oraz płatności będą realizowane w posiadanym systemie ERP.

Integracja z hurtownią danych

Platformę zintegrowaliśmy z Hurtownią danych budżetowych umożliwiając automatyczne sprawdzenie dostępnego budżetu na każdym kroku/etapie procesu zakupowego, a także na każdym kroku/etapie procesu obiegu dokumentów finansowych.

Funkcjonalność 3-Way-Match

Dla wszystkich dokumentów finansowych wymagających uprzedniej rejestracji PR/PO (Purchase Requisition/Purchase Order) zapewniliśmy funkcjonalność 3-Way-Match, czyli weryfikację danych na każdym etapie procesu, dla zapewnienia zgodności między różnymi typami dokumentów czy formularzy w procesach, wyeliminowanie oszustw (np. w postaci fałszywych faktur) oraz ułatwienie i optymalizację zarządzania procesami zakupowymi w obliczu dużych wolumenów zakupów, jakie mają miejsce u naszego klienta.

Wzrost efektywności dzięki automatyzacji i cyfryzacji

Wdrożenie przyniosło liczne korzyści, znacząco podnosząc efektywność oraz dokładność tych operacji. Automatyzacja i cyfryzacja sprawiły, że zarządzanie zamówieniami i płatnościami stało się szybsze i bardziej precyzyjne, co usprawniło kontrolę nad przepływami finansowymi i operacyjnymi firmy. Integracja z Hurtownią Danych Budżetowych umożliwiła automatyczną kontrolę dostępności budżetu na każdym etapie procesu, co wpłynęło na większą transparentność i precyzyjność zarządzania finansami. Automatyzacja akceptacji na wszystkich kluczowych etapach pozwoliła zredukować czasochłonność ręcznych operacji, co przyczyniło się do większej efektywności procesów finansowych. Firma uzyskała wyższą efektywność operacyjną, co pozytywnie wpłynęło na całościowy przepływ pracy w obszarze zakupów i zarządzania finansami.

Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz kontaktowy.
Akceptacja polityki*

Nasze biura

Warszawa
Al. Jerozolimskie 134,
02-305 Warszawa, Polska
Wrocław
ul. Grodzka 9,
50-115 Wrocław, Polska
Wszelkie prawa zastrzeżone. Euvic Future Work sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, Polska. NIP: 6342828573 REGON: 243578370 KRS: 0000512058, zarejestrowana w: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy. Kapitał zakładowy: 457.000 zł - opłacony w całości.